• Inschrijving zomerkaart 2021

21 februari 2021
    Op 9, 10 en 12 maart 2021 is het weer zover. U kunt zich dan inschrijven voor de nieuwe zomerkaart 2021. Vanaf 17 maart 2021 gaat deze nieuwe kaart in. Op 9, 10 en 12 maart is onze kledingbank gesloten voor het verkrijgen van kleding. De winkel wordt dan voorzien van de nieuwe zomerkleding. Onze food afdeling is op 10 en 12 maart wel geopend.
  • Volg UnieK ook via …………

Alle informatie en vragen zijn te vinden via onze Website, Facebook en onze mail. website: www.stichtinguniek.nl Facebook: kledingbank uniek Mail: uniekbarendrecht@hotmail.com
  • UnieK weer OPEN

Kledingbanken mogen de deuren vanaf volgende week weer openen. Dat heeft burgemeester Aboutaleb woensdagmorgen gezegd op Radio Rijnmond. Bij kledingbanken kunnen minima gratis kleding ophalen. "Er mag geen geld voor betaald worden. In die constructie is het geen winkel, maar een uitdeelpunt", lichtte Aboutaleb het verschil met overige winkels toe. Bij 'gewone' winkels mogen binnenkort alleen op bestelling goederen worden opgehaald. Aboutaleb zegt dat hij de kwestie persoonlijk heeft aangesneden bij minister Grapperhaus van Justitie.
  • Steun voor maatschappelijke Organisaties

30 januari 2021
    De gemeente Barendrecht heeft in haar raadsvergadering van 26 januari 2021 haar steun toegezegd aan verschillende maatschappelijke organisaties in Barendrecht. Ook Uniek behoord tot deze groep. Het voorstel werd door alle partijen unaniem gesteund. UnieK bedankt de voltallige gemeenteraad voor dit mooie besluit.
  • UnieK gesloten tot en met dinsdag 5 januari 2021

23 december 2020
    In verband met de feestdagen is UnieK gesloten (ook onze inlever container) tot en met dinsdag 5 januari 2021. De Food gaat weer open op de woens- en vrijdagen vanaf woensdag 6 januari 2021. Openingstijden zijn van 10.00 tot 13.00 uur. De kledingbank (kleding, fietsen en kapper) blijven tot nader bericht gesloten conform de geldende RIVM-richtlijnen. Uniek wenst iedereen fijne kerstdagen en een gezond, liefdevol en voorspoedig 2021
  • Verplicht mondkapje dragen

29 september 2020
    Vanaf heden (29-9-2020) worden onze klanten geadviseerd om mondkapjes te dragen in onze winkel. Vanaf 06-10-2020 stellen wij dit tot nader bericht voor verplicht.