• UnieK gesloten wegens verhuizing

7 januari 2024
    UnieK sluit tijdelijk haar deuren. Voor de Talmaweg is het echter definitief. Maar vanaf medio maart 2024 openen wij onze deuren op de nieuwe locatie Kruidentuin 10 te Barendrecht. Onze Container aan de Talmaweg blijft deze gehele periode geopend en wordt wekelijks door ons geleegd. Wij vragen begrip voor deze situatie en verwelkomen u weer graag aan de Kruidentuin 10. Tot snel!
  • Kerst,- en Nieuwjaarsluiting 2023/2024

17 december 2023
    Wij zijn vanaf donderdag 21 december 2023 tot en met dinsdag 9 januari 2024 gesloten ivm de feestdagen. Onze inzamelcontainer (Talmaweg 107) zit deze periode ook op slot. Vanaf deze plek wensen wij u allen mooie dagen en veel gezondheid toe. Bedankt voor alles wat jullie ook dit jaar voor ons en onze klanten mochten betekenen.
  • Stichting Leergeld ZHM en Stichting UnieK slaan de handen ineen!

15 oktober 2023
    Stichting Leergeld ZHM en Stichting Uniek slaan de handen ineen! Stichting Leergeld ZHM en Stichting Uniek bundelen hun krachten om gezinnen in financiële nood nog beter te ondersteunen. In Barendrecht leven ruim 550 kinderen in gezinnen rond het sociaal minimum. In werkelijkheid ligt dat aantal waarschijnlijk nog hoger. De samenwerking moet ervoor zorgen dat bestaande regelingen beter op elkaar zijn afgestemd.
  • UnieK maakt zich weer WINTERKLAAR

13 september 2023
    Vanaf maandag 18 september 2023 tot en met maandag 2 oktober 2023 blijven onze deuren gesloten. Uniek deelt haar winkel dan in met herfst en winterkleding, zodat wij een ieder weer de passende kleding voor het juiste jaargetijden kunnen aanbieden.
  • Zomervakantie 2023

19 juni 2023
    De zomervakantie staat weer voor de deur. Hierdoor zal ook UnieK haar deuren weer gesloten houden. Wij zijn gesloten vanaf  Zaterdag 8 juli 2023 tot en met Dinsdag 22 Augustus 2023. Wij willen u allen namens UnieK een mooie en fijne periode toewensen. Geniet met en van elkaar!
  • Aangepaste openingstijden ivm warmte in het pand

Ivm met de aanhoudende hoge buitentemperatuur en het slechte comfort in os pand, zullen wij tot aan de zomervakantie aangepaste werktijden hanteren. Wij zijn deze periode geopend op de Woensdag en Vrijdag vanaf 10.00 uur tot en met 12.30 uur. Excuses voor de overlast, maar wij hopen op uw begrip.