Indumij steunt UnieK

BARENDRECHT – Auto Indumij steunt kledingbank UnieK met een cheque van 250 euro. Ariane Verdoorn, die samen met Nikolla Pjetri UnieK opgericht heeft, is klant bij Indumij. Ze trok de stoute schoenen aan en vroeg storemanager Remco van Haren of het bedrijf de kledingbank wil steunen via sponsoring of met een gift. Samen met Nikolla is ze langs geweest om meer te vertellen over UnieK, waarna een gift werd toegezegd. De hoop is dat het een jaarlijkse gift kan worden.
,,We zijn hartstikke blij met de gift”, vertelt Nikolla. ,,Het is een startkapitaal waar we mee verder kunnen.” Ook is de vraag neergelegd of Indumij kan helpen bij de aanschaf van een tweedehands Kangoo. Zodra er een geschikt exemplaar binnenkomt, wordt dat verder kortgesloten.
UnieK is nog altijd op zoek naar een pand. Op dit moment zijn er twee potentiële locaties. Ariane en Nikolla hopen binnen een paar weken uitsluitsel te hebben. UnieK wordt ingericht als een echt winkel met paskamers. Behalve kleding gaan Ariane en Nikolla ook tweedehands fietsen inzamelen en repareren. Voor kinderen tot en met 12 jaar worden verjaardagstassen gemaakt met daarin een cadeautje en iets lekkers.
Sponsors en vrijwilligers zijn van harte welkom en nodig. Particulieren die goede kleding over hebben, kunnen dat straks in de winkel komen brengen. Wie UnieK wil helpen, kan Ariane bereiken via 06-13212177 of uniekbarendrecht@hotmail.com.