• Annet

Secretaris. Door toeval kwam ik in aanraking met Kledingbank UnieK en was gelijk onder de indruk van de mensen die er werkten en de klanten. Kort daarna heb ik mij aangemeld als vrijwilliger, daar ik ook graag een bijdrage wil leveren aan de mooie doelstelling van de stichting. Ook vind ik het erg leuk om in een team te werken.
  • Anny

Vrijwilliger. Ik vind het belangrijk om maatschappelijk betrokken te zijn. Goed omgaan met onze grondstoffen en die hergebruiken en een tweede kans geven is goed voor de natuur, daarbij helpen we ook nog eens ons medemens. Dat geeft voldoening. En dat allemaal samen met een gezellig en gemotiveerd team, maakt dit alles voor mij heel Uniek.
  • Ariane

• Arja

Waarom vrijwilliger bij Uniek. Omdat het een unieke kans is om iets te doen voor je medemens. Omdat het uniek is om fietsen en kleding een tweede kans te geven voor hergebruik. Omdat Uniek bestaat uit allemaal vrijwilligers. Omdat er onderling een unieke werksfeer is; sociaal, gezellig en meelevend met elkaar. Omdat Ariane en Niko unieke mensen zijn met een sociaal hart voor de medemens. Dus Uniek is een uniek project wat bij mij past.
  • Bajen

Ik werk bij UnieK om andere mensen te helpen en mij zelf te verbeteren in de Nederlandse taal. Ik ben heel blij dat wij zo'n goede groep met vrijwilligers zijn.
  • Denise

Bestuurslid. Vrijwilliger zijn bij de kledingbank uniek geeft een kans om iets te doen voor de medemens . Het is een kans om met een zeer gemotiveerde groep mensen iets moois neer te zetten. En om iets speciaals op te bouwen met de medemens die het misschien iets minder heeft getroffen op een moment in zijn /haar leven. IK ben dan ook dankbaar voor iedere minuut die ik kan geven als vrijwilliger.
  • Ingrid

Terwijl ikzelf kleding wegbracht, kwam ik in contact met UnieK. Ik was al op zoek naar vrijwilligerswerk. Totdat ik hier een gezellig en warm bad trof. Een mooie diverse groep mensen, allen vrijwilligers, met hetzelfde doel, namelijk mensen helpen, die dat nodig hebben. Een fijn team om mee te werken.
  • Jaap

Ik ben graag bezig met materialen die nog te goed zijn om weg te gooien, o.a. gebruikte fietsen. Veel herbruikbare materialen krijgen dan weer een goede bestemming. Uniek is een stichting waar dit in volle omvang in de praktijk wordt gebracht.
  • Kalthowm Yhia

Ik werk bij kledingbank UnieK om mijn taal te versterken.
  • Loes

Vrijwilliger zijn bij Kledingbank Uniek is belangrijk voor mij, omdat we mensen helpen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Door het sorteren van aangeleverde kleding, voeding en andere materialen kunnen we spullen hergebruiken en menig persoon blij maken.
  • Ria

Ik ben Ria, werk bij de kledingbank omdat Nico en Ariane warme mensen zijn, die samen met ons allemaal als vrijwilligers voor mensen met een kleinere beurs een mooie winkelbeleving willen geven, daar word je als mens blij van.